Talán volt olyan köztetek, aki – bár elolvasta az 1.1.2-es patchről szóló cikkünket – elsiklott néhány fontos dolog felett, főleg a PvP és a craftolás tekintetében, ezért kiemelnék pár dolgot.
Craft
- főleg a biochem érdekes, hiszen ezentúl nem kell majd felvenni a biochemet ahhoz, hogy használni tudjuk az energized és az exotech stimeket és adrenalokat
- ezzel egyrészt csökkenteni szeretnék a játékosokra nehezedő nyomást a craftválasztásnál – nem kell biochem ahhoz, hogy túléljünk magas szinten
- másrészt megnövelik a biochem gazdasági értékét, hiszen sokkal nagyobb piaca lesz majd a gyártóknak
- a rakata stimpackek nerfet kapnak, az energized stimpackekkel lesznek egyenértékűek
- felülvizsgálják egyes készítmények gyártási költségeit is
- a következő nagy update-re (1.2) tervezik a lila itemek modjainak teljes eltávolíthatóságát, kritesélyt a narancssárga outfitekre, több BOE tervrajzot az artifice-hoz, értékesebb augmenteket, nagyobb esélyt a reverse engineering sikerességére
- mindezeknek gazdaságélénkítő szerepet szánnak
PvP
- ezután a champion bagek mindig tartalmaznak majd 15 centurion és 7 champion commendationt is
- a battlemaster bagek mindig tartalmaznak majd 15 champion commendationt
- ezzel az új 50-es karakterek centurion szintű fejlődése gyorsabb lesz, csökken a különbség köztük és a régebb óta maximális szintű játékosok között PvP-ben, ugyanakkor a champion szint fejlődése folyamatos marad
- a battlemaster bagek továbbra is 25%-os eséllyel dobnak battlemaster commendationt, ezt is átalakítják majd, hogy a fent említett folyamatos fejlődés ezen a szinten is biztosítva legyen
- az 1.2-es update-re tervezik a ranked warzone-okat, ami további változásokat hozhat, részletek hamarosan