2012. február 18., szombat

Community Q&A

Nagy népszerűségnek örvend a nemrég bevezetett kérdezősdi, sok-sok oldalnyi kérdés gyűlik össze minden héten a hivatalos fórumon.


A következő heti kérdéseket ebben a topikban tehetitek fel, a határidő február 21., kedd este 9 óra.


Ezúttal 12 kérdésre kaptunk válasz Daniel Ericksontól, Damien Schuberttől, Emmanuel Lusinchitől, Georg Zoellertől és Gabe Amatangelotól.


  • hamarosan lesznek eventek, például felfedezéssel kapcsolatosak, amikért különleges jutalmakat kaphatunk – mivel rövid ideig tartanak majd, figyelmesnek kell lennünk
  • a belső fejlesztői szervereken már működik a /roll (yaaay, ez egy igazán érthetetlen hiányosság volt…. :D ), az egyik következő heti patchben várható az élesítése
  • folyamatban van a companionok headgearjének elrejtésére való opció bevezetése, valamikor az 1.2-es patch után várható
  • ugyanez vonatkozik az Erő-használók csuklyáinak és kapucnijainak fel- és lehajtására is
  • hamarosan várható a GTM fejlesztése
  • tervezik telefonos appok fejlesztését pl. a companionok elküldésére különböző craftküldetésekre, de ebből nem a közeljövőben lesz valóság
  • a szettbónuszokat az armoring moddal vihetjük majd át más armorokra, de csak megfelelő darabokra, pl. chestből kiszedett modot csak chestre
  • a chat bubble bevezetésére már nem kell olyan sokat várni, de elsődleges prioritás a fejlesztőknél most az UI alakíthatósága – viszont amint lesznek szövegbuborékok, ki is kapcsolhatjuk őket, ha nem tetszik (éljen :D )
  • healing: minden healer class képes életben tartani egy csapatot minden operation minden módjában, legfeljebb másképp kell őket használni (tudni kell őket használni… ). A csapat létszámának növelésével nem nő az AOE skillek hatóköre egyik classnál sem, a maximum létszám a 8 fő. Az 1.2-es patchben tervezik a mercenary/commando AOE skillek hatékonyságának növelését – a kolto missile/kolto bomb több emberre fog hatni a jelenleginél. Változások várhatóak a scoundrelnél is ezen a téren, a kolto cloud például alkalmas lesz vészhelyzetekben való AOE gyógyításra. A sage/inkvizítor esetében megszűnik majd a conveyance/force bending buff több healre való hatása.
  • a tauntok használata a célpont threatlistájának tetejére helyez minket, amint lejárt az időtartama, a mob visszatér a rendes sorrendhez. Egy új taunt alkalmazása megismétli a folyamatot. Egyes bossfightoknál előfordulhat, hogy a mob időnként ignorál egy játékost, ekkor az érintett által használt tauntok sem hatnak – a buffbarról leolvashatjuk mindezt (mivel nem mindenkinek egyértelmű, a jövőben jobban láthatóvá teszik, ejjejj, az a sok makró meg addon, ugye… :P )
  • az 1.2-es patchben teljesen átdolgozzák a warzone-okat – nem lesznek bagek és questek, a geart egyenesen a warzone és ranked warzone commendationokből vehetjük majd meg, valamint bevezetnek 14 új, objective-hez kötött medált és a jutalmak részvételtől történő osztását is (igeeeeen! :D ). Lehetőség lesz majd a leecher és afkoló játékosok szavazással történő kirúgására, ők ezután néhány percig nem jelentkezhetnek a queue-ba.
  • az 1.2-es patch kicsit átdolgozza a 16 fős operationök nehézségét – szándékaik szerint ezeknek valamivel könnyebbnek kellene lenniük a 8 főseknél, hiszen 16 embert koordinálni alapból nehezebb feladat