Ezúttal 12 kérdésre kaptunk válasz Daniel Ericksontól, Damien Schuberttől, Emmanuel Lusinchitől, Georg Zoellertől és Gabe Amatangelotól.
- hamarosan lesznek eventek, például felfedezéssel kapcsolatosak, amikért különleges jutalmakat kaphatunk – mivel rövid ideig tartanak majd, figyelmesnek kell lennünk
- a belső fejlesztői szervereken már működik a /roll (yaaay, ez egy igazán érthetetlen hiányosság volt….
), az egyik következő heti patchben várható az élesítése
- folyamatban van a companionok headgearjének elrejtésére való opció bevezetése, valamikor az 1.2-es patch után várható
- ugyanez vonatkozik az Erő-használók csuklyáinak és kapucnijainak fel- és lehajtására is
- hamarosan várható a GTM fejlesztése
- tervezik telefonos appok fejlesztését pl. a companionok elküldésére különböző craftküldetésekre, de ebből nem a közeljövőben lesz valóság
- a szettbónuszokat az armoring moddal vihetjük majd át más armorokra, de csak megfelelő darabokra, pl. chestből kiszedett modot csak chestre
- a chat bubble bevezetésére már
nem kell olyan sokat várni, de elsődleges prioritás a fejlesztőknél most
az UI alakíthatósága – viszont amint lesznek szövegbuborékok, ki is
kapcsolhatjuk őket, ha nem tetszik (éljen
)
- healing: minden healer class képes életben tartani egy csapatot minden operation minden módjában, legfeljebb másképp kell őket használni (tudni kell őket használni… ). A csapat létszámának növelésével nem nő az AOE skillek hatóköre egyik classnál sem, a maximum létszám a 8 fő. Az 1.2-es patchben tervezik a mercenary/commando AOE skillek hatékonyságának növelését – a kolto missile/kolto bomb több emberre fog hatni a jelenleginél. Változások várhatóak a scoundrelnél is ezen a téren, a kolto cloud például alkalmas lesz vészhelyzetekben való AOE gyógyításra. A sage/inkvizítor esetében megszűnik majd a conveyance/force bending buff több healre való hatása.
- a tauntok használata a célpont
threatlistájának tetejére helyez minket, amint lejárt az időtartama, a
mob visszatér a rendes sorrendhez. Egy új taunt alkalmazása megismétli a
folyamatot. Egyes bossfightoknál előfordulhat, hogy a mob időnként
ignorál egy játékost, ekkor az érintett által használt tauntok sem
hatnak – a buffbarról leolvashatjuk mindezt (mivel nem mindenkinek egyértelmű, a jövőben jobban láthatóvá teszik, ejjejj, az a sok makró meg addon, ugye…
)
- az 1.2-es patchben teljesen átdolgozzák a warzone-okat
– nem lesznek bagek és questek, a geart egyenesen a warzone és ranked
warzone commendationokből vehetjük majd meg, valamint bevezetnek 14 új,
objective-hez kötött medált és a jutalmak részvételtől történő osztását
is (igeeeeen!
). Lehetőség lesz majd a leecher és afkoló játékosok szavazással történő kirúgására, ők ezután néhány percig nem jelentkezhetnek a queue-ba.
- az 1.2-es patch kicsit átdolgozza a 16 fős operationök nehézségét – szándékaik szerint ezeknek valamivel könnyebbnek kellene lenniük a 8 főseknél, hiszen 16 embert koordinálni alapból nehezebb feladat