2012. február 11., szombat

Developer Q&A

Daniel Erickson, Stephen Reid és Gabe Amantangelo válaszolt a játékosok kérdéseire:
  • Az első nagy legacy változás az 1.2-es patch-csel fog jönni. Új faj/kaszt kombókat kapunk. Teljesen új választható fajok a későbbiekben várhatók .
  • A deveket is meglepte, hogy milyen népszerű a PvP a TOR-ban, úgyhogy ráfeküdtek a témára. Új warzone az 1.2-ben (lesz benne azonos oldal elleni küzdelem), valamint a ranking system előfutárai várhatók
  • Nálunk is téma volt a medium- és heavy social gear. Jó hír, hogy az 1.2-ben megoldódik ez a probléma.
  • A legacy systemmel teszik meg az első lépéseket a faction balance kialakítására.
  • Biztosan lesz character transfer… majd.
  • Guild bank jön az 1.2-ben, a guild hajó már nagyobb falat, addig még rengeteg más kényelmi funkciót kapnak a klánok.
  • A magenta kristály elég nagy sikernek bizonyult, de vannak akik a színért nem rajonganak. Nem kell aggódni, lesznek még ritka cuccok, csak időszakosan elérhető tárgyak, kincsvadászatok és world eventek is.
  • Bugfixek: valahogy így rangsorolják a bugfixek sürgősségét:
1, Class story
2, Érintett játékosok száma
3, Milyen nehéz kijavítani a bugot
  • AC class váltás továbbra sincs tervbe véve, a dual spec igen.
  • Chest color változtatás és egyéb ehhez kapcsolódó finomságok jönnek az 1.2-ben.
  • Target of target és a hozzá tartozó látható castbar, valamint az UI mozgathatósága  is az 1.2-ben lesz megoldva.
  • Addig nem lesz választható, hogy melyik warzone-ra megyünk, amíg nem jönnek a cross server WZ-k. Ennek oka, hogy amit a játékosok egyik fele kedvel, azt a másik utálja és a a queue time jelentősen megnőne.
  • A jövőben folytatják a megkezdett FP, WZ történeteket, ezek mellé jön solo content is.