2012. június 9., szombat

Community Q&A


A következő heti kérdéseket ebben a topikban tehetitek fel, a határidő június 11., hétfő este 9 óra.

Ezúttal Damion Schubert, Rob Hinkle, Austin Peckenpaugh, Jason Attard, David Hunt és David White osztotta meg velünk tudását.

  • a group finder nem csak szóló játékosoknak lesz hasznos, hanem 2 vagy 3 fős csapatok is könnyen megtalálhatják vele a hiányzó ember(eke)t
  • a jövőben elképzelhető olyan lehetőség, hogy egy adott item alacsonyabb tierű tervrajzait “elfelejtsük”, hogy kevésbé zsúfolt craftlistánk legyen, de nem prioritás a funkció jelenleg
  • PvP-ben továbbra sem kaphatunk majd social pontokat, de ezek szerzésének lehetőségeit folyamatosan vizsgálják, bővítés elképzelhető  jövőben
  • 8 fős premade PvP-csapatok esetén a csapat értéke az egyes tagok rankingje alapján generálódik – de ez nem azt jelenti, hogy mindig azonos csapattal kell bemennünk, bármikor változtathatunk a csapat összetételén, a lényeg a 8 fő megléte
  • a force/tech támadásokat nem lehet shieldelni, csak resistelni, ha szerencsések vagyunk, a támadó fél accuracy- és a védő fél defense-értékétől függően. Tipikusan a force/tech accuracy magasabb a melee/ranged accuracynál és a melee/ranged defense magasabb a force/tech defense-nél.
  • minden presence pont egy fix értékkel emeli a companionok sebzőértékét, HP-ját és gyógyítását – 100 presence pont 50 endurance-t és kb. 85 powert jelent nekik, egyúttal megoszlik a támadó és védőértékük között és a saját teljesítményünket csökkenti kis mértékben az AI javára. A presence értéke egyre kevesebb fontossággal bír a játék előrehaladtával, nem véletlen, hogy az endgame gearek nem igazán adnak ilyen statot, a legtöbb játékos powerre gyúr, így a PvE-balance kialakításában úgy veszik, hogy nem helyezünk nagy hangsúlyt a presence-re
  • az exotech stimek és adrenalok receptjei az 1.3-tól a black hole és daily commendation vendoroknál lesznek elérhetőek
  • a legacy itemeknek nincs meghatározott drophelyük: inheritance itemek lvl 34-től eshetnek, birthright itemek lvl 46-tól, random jelleggel, bár a magasabb szintű moboknál nagyobb az esély is, általánosan az artifact minőségű itemek loot-táblája vonatkozik rájuk
  • az armormech, synthweaving és armstech szakmák gyárthatnak majd augmentkiteket
  • a companionok craft közbeni hatékonysága főleg a velük lévő viszonyunktól függ: kimaxolt affection 15%-al gyorsabb cratolást eredményez