2012. június 24., vasárnap

Community Q&A

Halaszthatatlan utánpótlás-nevelési teendőim miatt (sürgősen meg kellett ölnünk az összes mobot Tythonon és Ord Mantellen a hétvégén, négyéves unokaöcsémmel karöltve – de ugye mindent a jövő játékosaiért! :D ) kicsit késve, de itt vannak a heti válaszok.

A következő alkalomra ebben a topikban készülhettek, a határidő június 25., hétfő este 9 óra.

Ezúttal Ryan Dening, David Hunt, Austin Peckenpaugh és Daniel Erickson állt rendelkezésünkre.


  • az új armorszettek tervezésénél először eldöntik, melyik classnak szánják és hányas szintre, aztán körbenéznek a lore-ban, hogy az adott típusnak mik az “ikonikus” verziói. Megtervezik és lemodellezik, majd ellenőrzik a darabokat, hiszen olyan felszerelést kell készíteni, ami bármely másik armorhoz használható. Ezután magas poligonszámú textúrákkal létrehozzák a háromdimenziós modelleket, ezeket alakítják, a végső verzióból alacsonyabb, a játékban használható változatot készítenek – mindez sok munkával és idővel jár. A játékban színezik,variálják és szétosztják a szettdarabokat a “lelőhelyek” között, szem előtt tartva, hogy egy adott területen egymáshoz illő, bohóceffektustól mentes felszerelésekhez juthassunk.
  • a debuffokat eltávolító skillek mindig a régebbi effektet szedik le először
  • az assassin/shadow tankok kicsit erősek voltak az 1.3 előtt, de ebbe belezavart az, hogy az operationökben a bossok több force/tech alapú damage-t használnak, mint fegyveralapút, ezért a shieldes/avoidos tankokkal szemben a mitigationös tankok strapabíróbbak. A tankok túlélését egy átlagos sebződési értékhez kalibrálják, szükség esetén változtatnak a shieldeken vagy a bossok támadásain.
  • a jövőben valamilyen formában elérhető lesz a 8-nál több karakterslot szerverenként
  • vizsgálják annak lehetőségét, hogy a jövőben a tank companionok AOE skilljei figyelembe vegyék a CC-t
  • a játékban eső általános lootoknak több csoportja van: a random loot a legtöbb helyen megölt mobokból és a nyitható ládákból esik, 4 tierrel rendelkezhet, ebből az első a szürke trash, a többi z előfprdulási gyakoriságot határozza meg. A regionális loot főleg a medpackeket és a bolygókra jellemző commendationöket tartalmazza. A custom loot a flashpointok bossaira vonatkozik, általában az itemek egy bizonyos csoportja tartozhat egy adott mobhoz és ebből válogat a rendszer, ha legyőzzük.