A következő heti kérdéseket ebben a topikban tehetitek fel, a határidő június 18., hétfő este 9 óra.
Ezúttal Daniel Erickson, Antonia Phillips, Rob Hinkle, Austin Peckenpaugh és Jason Attard állt rendelkezésünkre.
- ahhoz, hogy a HK-51-es a csapatunkba tartozzon, sok munkára lesz szükség: több questet meg kell majd oldanunk, az eddig megszokottaktól eltérő játékot kíván tőlünk, valamint rendelkeznünk kell egy 50-es karakterrel az egyik frakcióból és egy legalább középszintűvel a másikból…
- a group findert jelenleg nem használhatjuk a szintünk alatti flashpointokhoz, de ez később akár változhat is
- az egyes játékosok ratingje jelenleg inspecttel és a /who listán látszik, ha magasabb 1200-nál, de dolgoznak több lehetőségen arra, hogy “villoghassunk”…
- ha valaki kiesik egy ranked meccs közben, az nagy hatással lehet a többi játékosra: klienshibák és játék-disconnectek figyelembe lesznek véve az adott játszma értékelésénél
- egy damage egyenlő egy threat, ezen a threatnövelő/csökkentő skillek változtatnak – tankoknak nem érdemes az alaptámadással próbálkozni aggrotartáshoz
- a cover fire keybind egy deveknek szükséges maradvány, amit még nem szedtek ki a játékból, nekünk semmi funkciója nincs
- az AOE skillek a középpontjukhoz legközelebb hatnak legerősebben, ezért fontos például a healek “becélzása”, de később esetleg lehet olyan verzió, ami a leginkább szükséges helyen fejti ki hatását legnagyobb mértékben (például a legkisebb HP-val rendelkező játékos kapja a legtöbb healt belőle)
- az 1.3 változásokat hoz a buff/debuff rendszerben – a megegyező hatású effectek közül a legnagyobb lesz érvényes, néhány kivételtől eltekintve a célpontra csak a legnagyobb debuff hat majd, ha több hasonló van, tehát nem stackelődnek. Az armor debuffok minden támadót segítenek.
- a statokat két csoportra osztják: az egyikbe a power, defense, crit és absorb tartozik, a másikba az accuracy, alacrity, shield és surge. A modificationök az első csoport valamelyikéhez adnak pluszt, az enhancementek mindkét csoportból egy-egyhez. A rendszert minden új szettnél újrakalibrálják, dolgoznak a megkötések lazításán is.
- még nincsenek pontos adataik, miben fog változni a jelenlegi PvE-endgame a szinthatár majdani emelésével