2012. április 28., szombat

Community Q&A

A héten is sok kérdés érkezett a fejlesztőkhöz, ebből válogattak ki egy csokornyit.

A következő péntekre ebben a topikban készülhettek, a határidő május 1., kedd este 9 óra.

Ezúttal Daniel Erickson, Austin Peckenpaugh, Patrick Malott, Dallas Dickinson, David Hunt és Damion Schubert osztott meg velünk néhány infót.

  • további eventek várhatóak, hol széles körben nyilvánosak, mint a rakghoul-fertőzés volt, hol pedig csendesen, rejtetten kezdődő események történnek majd, mint pl. egy ritka kristályért folyó vadászat stb.
  • a social gear automatikusan a karakternek megfelelő armortípusra vált az 1.3-tól, tehát medium és heavy verziót is hordhatunk majd
  • a companionok felszerelésének színezését is beépítik a játékba a jövőben
  • oka van, miért csak 5 companion végezhet munkát egy időben: bizonyos gazdasági szempontokat is figyelembe vettek, plusz nem akarták, hogy választanunk kelljen a companionok használata és a maximális termelés között – így mindig van egy szabad companion
  • group finder és további legacy-opciók lesznek az 1.3-ban, ezután nagyobb update-ek jönnek, amelyekbe a dual spec is bekerülhet
  • még idén megnőhet a válaszható fajok száma
  • több dolgot szeretnének a legacy-rendszerbe integrálni, például a datacronok megszerzését, így nem kell minden karakterrel szupermárióznunk majd
  • a csempész/IA is kaphat stance skillt a jövőben, ha szükség lesz rá és lesz értelme, csak azért, hogy legyen ilyen skilljük, nem rakják be
  • a crites craftolás esélye a készített item nehézségétől és a companionok módosítóitól függ: a narancssárga nehézségűeknek 10% az esélye, hogy critelnek, a a sárgáknak, züldeknek és szürkéknek 15%, a companionunk hozzánk fűződő viszonyának kimaxolása 5%-ot ad ehhez pluszban, a companionok traitbónuszai pedig 1-5%-ot dobhatnak az esélyen (ennek pontos számát látni minden companion portréja mellett a craftablakon), tehát például Kalyo maximális affectionnel egy zöld underworld trading küldetést 22%-os eséllyel fog critelni
  • karaktertranszfer valamikor nyár elején. Először kijelölt szerverere és szerverekről lesz ingyenes transzfer, ezt követi majd egy szélesebb körű rendszer, ahol bizonyos promókban ingyenesen válthatunk egyes szerverekre vagy pénzért oda megyünk, ahová akarunk. További infók a bevezetés előtt.
  • a low-pop szerverek kérdése a fent említett transzfer első körében kerül majd terítékre, mikor kiválasztott szerverekre és szerverekről ingyenes lesz majd a váltás, így népesebb szerverre kerülhetünk
  • a vendoroknál kapható modok szándékosan gyengék, szinthez illő modokat crafterektől és az AH-ból szerezhetünk
  • az endgame flashpointokban a loot a legtöbb esetben a csapat összeállításához igazodik, tehát nagy esélye van, hogy a rewardokat legalább egy csapattag képes lesz használni, viszont ez nem 100%-os garancia
  • a szettbónuszok csak az új szettek armoring modjával adhatók át más armorokra, hiszen ezeknél jelent meg a bónuszok armoring modhoz kötése, a korábbi szetteknél más módszert alkalmaztak, így ezek bónuszai nem adhatók át és nem is valószínű, hogy átadhatók lesznek
  • dolgoznak azon, hogy a party frame mellett az operation frame is mutassa a companionokat, nincs ETA
  • nagy terveik vannak a achievementekre és a Codexre, részletek később