A szokásosnál kicsit több, 15 válasz megadására Daniel Erickson,
Damion Schubert, David Hunt és Georg Zoeller vállalkozott, de – mivel
még így is rengeteg olyan téma maradt, amit nem érintettek – a következő
héten is marad az 1.2-es patch, mint téma, vagyis folyt.köv.!
- minden classnak van egy ikonikus képessége, amit unlockolhatunk az egész legacy-fánkra nézve. Ez a képesség csak a heroic moment ability ideje alatt használható és egy companionra van hozzá szükség. Egy guardian például a legacy force sweepet unlockolja, egy csempész a legacy dirty kicket és mindkettő használhatja a másikét, ha egy legacy-ba tartoznak.
- minden fajt unlockolhatunk anélkül is, hogy felhúznánk egy adott fajba tartozó karaktert lvl 50-ig, ehhez meghatározott legacy-szintekre és creditre van szükség
- egy lvl 50-es human karakter – mivel az ember bármilyen class lehet alapesetben is – egy tekintélyes bónuszt ad a presence-szintünkhöz minden karakter esetében, amelyik a legacy-nkban van, így a companionok sokkal hatékonyabbak és erősebbek lesznek
- a companionokat jelenleg nem adhatjuk hozzá a családfánkhpz, de a későbbiekben tervezik a bevezetését
- a legacy rocket boost nem használható warzone-okban
- a hajórobot reputációjának növelésével a craft-képességei növekednek. Egy adott companion-típus (ranged/melee tank, dps, healer) reputációjánal maximalizálása egy bónuszt ad a családfa összes karakterének, egy második max szint ugyanebből a típusból némi presence-bónuszt hoz a konyhára, szintén az összes karakternek.
- a neutral legacy jutalmak nem kerültek be az 1.2-be, a semleges irányultságra vonatkozó teljes rendszer részeként kapjuk majd meg egy későbbi update-ben
- szeretnének nyolcnál több karakterhelyet biztosítani majd szerverenként, de ennek módjáról még nem beszélnek
- ismerik az új armorszettekre vonatkozó visszajelzéseket (gyk. a legtöbb játékos szerint bűnrondák) és figyelembe is veszik azokat, bár az armorok kreálása nem pár napos folyamat, némi időbe (1-2 szett) telik a stílusváltás. Erickson megjegyezte, hogy már most dolgoznak valamin, ami véleménye szerint tetszeni fog.
- megfontolják az error és banner szövegek kikapcsolásának lehetőségét (a képernyő közepén megjelenő szöveg), de mivel ezek fontos infókat tartalmaznak, kerülőutat kell találniuk, hogy az infó mindenképp eljusson a játékoshoz, a bevezetésre nincs ETA
- a corelliai napi küldetések daily commendationöket adnak, a heti quest pedig Black Hole commendationt. Az előbbiből a daily commendation vendoroknál vehetünk akár most bevezetett, új cuccokat is, az utóbbiból pedig – ami több helyről is származhat – high end felszerelést vehetünk
- minden, általunk kicserélt mod megmarad az általunk megadott helyén az 1.2 bevezetésével, az eredeti modok frissülnek, ha az adott itemen változtattak valamit. Például ha egy champion itemből kiszedtük a modification és enchancement modokat, akkor egy kiszedhető armoring mod fog megjelenni rajta, plusz a két üres slot és a kiszedett modok ott maradnak, ahová korábban raktuk őket.
- a legjobb gear egy teljesen augmentes itemekből álló felszereléssel hozható össze (tehát csupa narancssárga, crites, raidmodokkal feltöltött cucc), ugyanakkor nincs olyan kontent, amihez muszáj lenne ilyen erős geart birtokolnunk (vagyis a sima raidgear elég a raideléshez)
- az operationökből származó felszerelést (tionese, columi, rakata, campaign) visszafejthetjük, hogy receptet kapjunk belőlük, a PvP geart nem. PvP-armorok külsejével rendelkező recepteket creditért vásárolhatunk, de ezeknek lehet egyéb feltételük is. Például a BM outfitekhez megfelelő valorszint kell, még ha a normál BM itemekhez nem is, mert a receptek megszerzéséhez nem kell PvP-zni, az itemekhez viszont igen. Magyarul PvP-aktivitás nélkül senki sem fog BM cuccnak festő felszerelésben rohangálni. A BoP itemekre nem használható a reverse engineering
Gearelődés
- minden lila itemből kiszedhetünk minden modot
- az új operation-gear(campaign) armoring modja magával viszi a szettbónuszt is (tehát az eddigieké nem!)
- egy adott itemfajtából származó armoring modot csak ugyanolyan itembe rakhatjuk, tehát chestből chestbe, nadrágból nadrágba stb. Ezzel azt akarják elkerülni, hogy az operationök első bossait farmolva megszerezhető legyen a legjobb armor-szint.
- a kiszedett modokat bármelyik narancs itembe berakhatjuk, ha ez egy augmentes, crites item, akkor jobb statokat kapunk összességében, mint az alapitemé volt.
Reverse engineering
- a tooltipben látjuk majd, mekkora az esélye annak, hogy a visszafejtés receptet ad
- az új endgame itemek többsége visszafejthető
- egy modokkal rendelkező item visszafejtése üres, narancssárga, ugyanilyen itemre vonatkozó receptet eredményez, de akkor is megtehetjük, ha kiszedtük már a modokat
- az új narancssárga item BoE, eladható a GTN-en
- a szettbónuszos armoring mod kivételével a legtöbb modot is visszafejthetjük a receptjéért
- a nem modolt itemek visszafejtése ugyanilyen item készítéséhez szükséges receptet ad (tehát nem narancssárgát)
- egy endgame item visszafejtésével a készítéséhez szükséges anyagokból is kapunk
- az operationökben szerezhető alapanyagok BoE lesznek, eladhatóak
- a receptek critelése augmentslotot ad, a modok critelése plusz darabot az adott modból
Minden szakma képes lesz hasznosítani a reverse engineeringet:
- az armormech augmenteket és augmentes tech armort gyárt
- az armstech augmenteket és augmentes fegyvereket gyárt
- az artifice színkristályokat, enhancementeket, augmentes shieldeket és reliceket gyárt
- a biochem augmentes implantokat gyárt
- a cybertech modokat és augmentes füleseket gyárt
- a synthweaving augmenteket és augmentes force armort gyárt
Zöld augment recepteket a slicinggal szerezhetünk, a kék és lila verziókat ezekből fejthetjük vissza, legacy augmenteket nem.
Már a játékban lévő narancssárga itemek receptjeit hozhatja több mission skill is, ezek is BoE lesznek.
Az augmentes slotokat csak crafttal szerezhetjük meg az 1.2-től kezdve.
A jövőben szeretnék majd elősegíteni egy update-ben, hogy az eddig
összegyűjtött narancssárga itemek is kaphassanak augmentslotot.