2012. március 5., hétfő

1.2 Patch Részletei

Az IGN egy tekintélyes méretű cikkben taglalta, mi minden vár ránk nemsokára az 1.2-es patchben (március végén vagy április elején jön, nem akarják kiadni korábban: tanulva az ilumi patch hibáiból az 1.1-ben, ezúttal hosszabb ideig tesztelnek mindent). Ha eddig nem érzékeltétek írásainkból, rengeteg dolgot kapunk majd… Öveket bekötni, kellemes olvasást! :) 

- új operation: Explosive Conflict (Denovára utazunk, ahol egy fegyvergyárat támadunk majd, miközben az egész terület tele van baradiummal, egy felettébb robbanékony anyaggal, plusz naaagy szörnyekkel, walkerekkel és harci masinákkal – nagyon más lesz, mint az eddigi operationök és ami a lényeg: nehezebb)

- új flashpoint: The Lost Island (a Kaon under Siege történetének második része)

- rengeteg legacy-cucc:
  • családfát készíthetünk, ahol egymáshoz rendelhetjük a karaktereket és bónuszokat kaphatunk
  • a lvl 50-es karakterek faja eltörli a race/class megkötéseket az adott fajról, tehát ezután bármilyen karaktert csinálhatunk vele (néhány unlockot megvehetünk majd creditért is)
  • új skillek, bizonyos megkötésekkel (példa: egy BH is lövöldözhet villámokat, ha összekapcsoljuk egy lvl 50-es inkvizítorral a családfán keresztül, de ezt nem használhatja majd teljes csapatban és PvP-ben, mert egy companion is kell hozzá. Ha ez megvan, aktiválhatóvá válik a heroic moment képesség és már mehet is a csapkodás…)
  • későbbre tervezik a két játékos legacy-rendszerének összevonását lehetővé tevő opciót és a házasságot is
  • legacy item dropok

- PvP:
  • nem lesznek Ilumra szóló napi és heti questek, a terület megmarad open world PvP-régiónak, de itt nem szerezhetünk majd commendationöket – ezeket csak warzone-okból szerezhetünk majd
  • új warzone: Novare Coast (az alderaani helyzethez hasonlóan tornyokat kell majd foglalnunk és megtartanunk)
  • ritkábban kerülünk majd huttballos warzone-ba
  • ezentúl a Huttball, a Voidstar és a Novare Coast is játszható saját frakció ellen (később Alderaannál is lesz erre lehetőség, de még nincs kész)
  • a ranking system kezdetei: továbbfejlesztett matchmaking és a saját teljesjtményünk összehasonljtása másokéval. A rendszert sok egyébbel is fejlesztik majd a következő update-ekben.

- classok, guildek, UI, craft, satöbbi:
  • új gear-tier PvP-re és PvE-re is
  • az endgame crafting fejlesztése
  • új képességek a sith warriornak és a jedi knightnak
  • bounty hunter nerf
  • minden classnál lesznek változások, a pontjainkat resetelik és újraoszthatjuk majd őket a skillfákon
  • guildbank (a képesség megvétele egy polccal jár, a többi polcot egyesével kell majd megvenni, minél több van, annál drágább), a klántagok hozzáférési szintjeit szabályozhatjuk majd, valamint követhetjük, ki mit és mikor vesz ki
  • tervezik a guildhajókat
  • modolható UI, mozgatható és átméretezhető elemek
  • új, jobb keresőfunkció a GTN-en
  • fejlettebb karaktertextúrák
  • egyfajta color matching az armorokra
  • új napi questek Corellián
  • minipetek
  • új járművek
  • craftolható augmentek
  • új receptek
  • új színkristályok
  • a hajódroiddal való kapcsolatunkon is javíthatunk majd
  • új emote-ok