2012. május 26., szombat

Community Q&A


A következő hétre ebben a topikban lehet kiváncsiskodni, a határidő május 28., hétfő este 9 óra.

Ezúttal Daniel Erickson, Austin Peckenpaugh, Damion Schubert és Jason Attard állt rendelkezésünkre.

  • a legacy perkek nem accountra, hanem az egyes karakterekre hatnak majd, hiszen épp az a céljuk, hogy a különböző karaktereket egyedileg alakíthassuk – ez egyben azt is jelenti, hogy olcsóbbak lesznek, mint az általános legacy-lockoutok
  • nem lesznek új armorsetek, de a social armor adaptálódásával és az augment table megjelenésével rengeteg új lehetőség nyílik a gearezés terén
  • a ranked warzone-ok 1.3-as élesítése jól halad, a fontosabb elemekkel készen vannak, jelenleg a group finderrel és a többtaskos, többcsoportos queue-val kapcsolatos néhány részleten dolgoznak
  • a cross-server group finder helyett azon dolgoznak, hogy a szerverpopulációk létszámának drasztikus emelésével és a transzferekkel nagyméretű, sűrűn “lakott” új szervereket hozzanak létre – hoppá, a végén igaz lesz, amiről elmélkedtünk? :)
  • a transzferek pontos hatásáról például a legacykra hamarosan több infó lesz, dolgoznak azon, hogy minimalizálják az esetleges problémák lehetőségét
  • bár a HK-47-esnek vége, a robotokat újjá lehet építeni és nem is ő votl az egyetlen a HK-szériából…
  • vizsgálják az egyedi életrajzok hozzáadásának lehetőségét az egyes karakterekhez, de  – főleg sztoriokokból – nem olyan könnyű a dolog, egyhamar nem fogjuk megkapni, ha egyáltalán
  • újabb igazítások várhatóak egyes képességek csúszásának terén (pl. shock vs. project)
  • tankok, rejoice! :) : változások lesznek a jobb aggromegtartás, threatgenerálás stb. terén, infók hamarosan
  • némi változtatás lesz a commando gunnery dps-en, főleg a használhatóság és az erőforrás-hasznosítás terén, infók hamarosan
  • lesznek egyéb classbalance-változások is, a fő szempont szintén a jobb használhatóság volt, infók hamarosan
  • nemsokára külön blogpost lesz a group finderről, kiemelve az összes fontos részletet, annyit már lehet tudni, hogy intance-olt kontenteknél ingyenes teleportot kapnak a csapattagok, amint mindenki elfogadta az invet
  • a javítási költség attól függ, hány százaléknyi durability-t vesztett az adott item (megtekinthető a karakterlapon), a heavy armor lassabban “romlott”, mint a light. Mivel bejönnek az adaptív armorok, lehetséges, hogy a jövőben kiegyelítődnek majd az arányok.
  • a friss 50-es karakterek PvE geareződésének legcélszerűbb menete: normál flashpointok – HM flashpointok/EV és Karagga sztorimód – EV és Karagga HM/Denova sztorimód/black hole itemek – nightmare EV és Karagga/ HM Denova. Bármelyik lépés kihagyása és a következő előbbre sorolása meggyorsítja a folyamatot. Szóló játékosok a belsavisi és corelliai napi küldetésekkel és a GTN-en szerzett augmentslotos itemekkel és modokkal fejlődhetnek legkönnyebben. Átdolgozott nightmare módok és továbbfejlesztett HM flashpoint rewardok várhatóak.